Akademik Bilgi Sistemi
ABS
profile/detailPage/documents.document_and_announcements_create
VERDİĞİ DERSLER
Ön lisans ders kaydı bulunamamıştır.
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
|---|---|---|---|
| 2018-2019 | TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ | Türkçe | 1 |
| 2018-2019 | ÂŞIK EDEBİYATI | Türkçe | 1 |
| 2018-2019 | TÜRK HALK TEMAŞASI | Türkçe | 1 |
| 2018-2019 | TÜRK HALK EDEBİYATI II | Türkçe | 1 |
| 2018-2019 | TÜRK HALK EDEBİYATI I | Türkçe | 1 |
| 2017-2018 | EDEBÎ GELENEK VE GÖRENEKLERİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELEMESİ | Türkçe | 1 |
| 2017-2018 | TÜRK MİZAH KÜLTÜRÜ | Türkçe | 1 |
| 2017-2018 | ÂŞIK EDEBİYATI | Türkçe | 1 |
| 2017-2018 | Türk Halk Temaşası | Türkçe | 2 |
| 2017-2018 | İslamiyet Öncesi I | Türkçe | 2 |
| 2017-2018 | Türk Halk Edebiyatı I | Türkçe | 2 |
| 2016-2017 | Türk Halk Edebiyatı I | Türkçe | 2 |
| 2016-2017 | İslamiyet Öncesi Türk Edebiyatı I | Türkçe | 2 |
| 2016-2017 | Türk Halk Temaşası | Türkçe | 2 |
| 2016-2017 | Âşık Edebiyatı | Türkçe | 2 |
| 2016-2017 | Türk Mizah Kültürü | Türkçe | 2 |
| 2016-2017 | İslamiyet Öncesi Türk Edebiyatı II | Türkçe | 2 |
| 2016-2017 | Türk Halk Edebiyatı II | Türkçe | 2 |
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
|---|---|---|---|
| 2018-2019 | ÂŞIKLIK GELENEĞİ VE TÜRK SAZ ŞİİRİ II | Türkçe | 1 |
| 2018-2019 | TÜRK DESTANLARI II | Türkçe | 1 |
| 2017-2018 | TÜRK DESTANLARI I | Türkçe | 1 |
| 2017-2018 | Âşıklık Geleneği ve Türk Saz Şiiri I | Türkçe | 3 |
| 2016-2017 | Âşıklık Geleneneği ve Türk Saz Şiiri I | Türkçe | 1 |
| 2016-2017 | Âşıklık Geleneği ve Türk Saz Şiiri II | Türkçe | 3 |
| 2016-2017 | Türk Destanları I | Türkçe | 3 |
| 2016-2017 | Türk Destanları II | Türkçe | 3 |
| Dönem | Ders Adı | Dili | Saat |
|---|---|---|---|
| 2018-2019 | TÜRK FIKRALARI VE NASREDDİN HOCA | Türkçe | 1 |
| 2018-2019 | EDEBÎ GELENEK VE GÖRENEKLERİN KARŞILAŞTIRMALI İNCELEMESİ | Türkçe | 1 |
| 2017-2018 | Türk Fıkraları ve Nasreddin Hoca | Türkçe | 3 |
| 2016-2017 | Edebî Gelenek ve Göreneklerin Karşılaştırmalı İncelemesi | Türkçe | 3 |
| 2016-2017 | Türk Fıkraları ve Nasreddin Hoca | Türkçe | 3 |