PUBLICATIONS & WORKS
ÖZER Tuba,BAŞ Esma,KORKMAZ EBRU (2024) Teachers' Tendencies of Using Digital Games and Creative Thinking Journal of STEM Teacher Institutes, 38 - 50 , (4),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(Education Full Text (H. W. Wilson) Database Cov...) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU, ALKAN SELÇUK (2023) The Preservice Teachers’ Approaches Toward Incorrect Probability Problems SAGE Open, - - - , (13),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli SSCI Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU, TAŞTEPE MEHTAP (2023) THE EFFECTIVENESS OF MATHEMATICS TEACHING IN THE PROVINCES THAT HAVE MIGRATED DUE TO DISASTERS: A SURVEY STUDY International Online Journal of Education and Teaching (IOJET), 2681 - 2698 , (10),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(ERIC - H. W. Wilson Education Full Text) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2023) The Effect of Actionbound Application on Academic Success and Attitude on 6th Grade Field Measurement International e-Journal of Educational Studies (IEJES), 738 - 751 , (7),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(H. W. Wilson Databases (Education Full Text)) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2022) Metaphoric Perceptions of Mathematics Education Students towards Distance Education HURRIAN EDUCATION, 1 - 13 , (3),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(ROAD) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2021) Analysis of Geogebra Activities and Opinions of Primary Mathematics Teacher Candidates Journal of STEM Teacher Institutes, 1 - 25 , (1),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(google scholar) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2021) İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN METAFORİK ALGILARI: PANDEMİ SÜRECİNDE MATEMATİĞE YÖNELİK FARKLI KAVRAMLAR Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 1 - 14 , (5),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Ulusal Hakemli Diğer(ASOS Endeks) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
ALKAN SELÇUK, KORKMAZ EBRU (2021) Eğitsel Oyunlarla İlgili Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi: Matematik Eğitimi Bağlamında Bir Değerlendirme Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 102 - 113 , (5),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Ulusal Hakemli Diğer(Asos İndex) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU, TUTAK TAYFUN (2021) High school entrance exam system evaluation from the perspective of mathematics teachers African Educational Research Journal (ERIC), 32 - 43 , (9),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(Journals Indexed in Eric) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2021) Instructional Explanations of Class Teachers and Primary School Mathematics Teachers about Division International Journal of Progressive Education (ERIC), 29 - 54 , (17),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(Journals Indexed in Eric) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
ALKAN SELÇUK, KORKMAZ EBRU (2021) Analyse of Digital Games Related to Mathematics Education with Deconstructing World Journal of Education (ERIC), 46 - 55 , (11),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(Journals Indexed in Eric) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2021) COVID-19 PANDEMİ DÖNEMİNDE UZAKTAN EĞİTİM VE GOOGLE CLASSROOM: İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ TUTUM VE GÖRÜŞLERİ Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi, - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
CUMHUR FATMA,KORKMAZ EBRU (2020) Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemi ile İlgili Öğretim Stratejilerinin İncelenmesi Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1841 - 1854 , (8),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik EğitimiYOK Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
MUTLU YILMAZ, KORKMAZ EBRU (2020) Investigating Clock Reading Skills of Third Graders with and without Dyscalculia Risk International Online Journal of Primary Education (ERIC), 97 - 110 , (9),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Uluslararası Hakemli Diğer(Journals Indexed in Eric) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2020) İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Teknolojilerine Bakış Açısı OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, - - - , (15),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,TUTAK TAYFUN,İLHAN AZİZ (2020) Ortaokul Matematik Ders Kitaplarının Matematik ÖğretmenleriTarafından Değerlendirilmesi Avrupa Bilim ve Teknoloji Dergisi, 118 - 128 ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,KORKMAZ CELALETTİN (2017) EBOB-EKOK KONUSUNUN GERÇEKÇİ MATEMATİK EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİYLE ÖĞRETİMİNİN BAŞARI VE TUTUMA ETKİSİ Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 504 - 523 , (14),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli Diğer(Eurasian Scientific Journal Index) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
BAŞ MUHAMMET,KORKMAZ EBRU (2017) OKUL GELİŞİM PLANLARININ UYGULANMASINDA ORTAYA ÇIKAN SORUNLAR ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 43 - 56 , (1),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli Diğer(Google Scholar) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,TUTAK TAYFUN (2017) Dönüşüm Geometrisi Konusunun Öğretiminde Öğrencilerin Gerçekçi Matematik Eğitimi Yaklaşımına ve Yapılandırmacı Yaklaşıma İlişkin Görüşleri İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ ARAŞTIRMALARI DERGİSİ, 2980 - 3002 , (6),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,TUTAK TAYFUN (2017) Dönüşüm Geometrisi Konularının Gerçekçi Matematik Eğitimi Etkinlikleriyle İşlenmesinin Öğrenci Başarısına ve Matematik Tutumuna Etkisi Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi, 30 - 42 , (1),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli Diğer(Google Scholar) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
ALKAN SELÇUK,KORKMAZ EBRU,KORKMAZ CELALETTİN,Gelici Özlem (2017) SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİNE YÖNELİK İNANÇLARININ BELİRLENMESİ Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 15 - 25 , (1),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli Diğer(Google Scholar) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
Sakallı Ali Fatih,Çakan Celal,Borazan Abdulkadir,KORKMAZ EBRU (2016) LİSE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN YENİ ORTAÖĞRETİMMATEMATİK PROGRAMI İLE İLGİLİ DEĞERLENDİRMELERİ Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi, 65 - 81 , (3),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli Diğer(SOBİAD, citefactor, akademikdizin) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
Sakallı Ali Fatih,Borazan Abdulkadir,KORKMAZ EBRU,Eser Mustafa (2015) Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Motivasyon Düzeyleri: Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Pazarcık Meslek Yüksekokulu Örneği International Journal of Scientific and Technological Research, 15 - 21 , (1),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli Diğer(ResearchJunction, Open Academic Journals Index) Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,KORKMAZ CELALETTİN (2015) ÖĞRETMEN ADAYLARININ ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA YÖNELİKGÖRÜŞLERİ Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 477 - 497 , (12),
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Hakemli TR DİZİN Özgün Makale

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2023-10-28) Benefiting From Digital Games And Creative Thinking Tendencies Of Mathematics Teachers 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2023-10-28) The Effect Of Digital Games Designed By Gifted Students With Cooperative Learning Method On Computer Thinking Skills And Mathematics Motivation 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu, - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2023-10-16) İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Dezavantajlı Öğrencileri Sosyal Adalet Bağlamında Değerlendirmesi I. ULUSLARARASI MATEMATİK ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ KONGRESİ (1st INTERNATIONAL CONGRESS ON MATH LEARNING DIFFICULTIES), - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU, TUTAK TAYFUN, ÖZER TUBA (2023-07-02) The Effect of Teaching Integers with Stories on Students' Mathematics Academic Achievement 10th Eurasian Conference on Economics and Social Sciences, - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Tam metin bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU, ÖZER TUBA (2023-05-20) EDUCATIONAL MATHEMATICS COMPUTER GAME IN CLASSROOM GAMING International Conference on Computational Mathematics and Engineering Sciences (CMES-2023), - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi>İlköğretim MatematikYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU, CUMHUR FATMA (2021-12-29) İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEĞE GÜDÜLENMİŞLİK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ 3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Tam metin bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
CUMHUR FATMA, KORKMAZ EBRU (2021-12-29) 8.Sınıf Matematik Ders Kitabının Görsel Tasarım Öğeleri Açısından Değerlendirilmesi III. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2021-06-01) DIFFICULTIES IN DISTANCE EDUCATION FROM THE PERSPECTIVE OF MATHS EDUCATION AND MATHEMATICS DEPARTMENTS FACULTY MEMBERS 5th INTERNATIONAL CONFERENCE ON COMPUTATIONAL MATHEMATICS AND ENGINEERING SCIENCES (CMES), - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2021-05-21) Covid 19 Pandemi Döneminde İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersine Yönelik Görüş ve Önerileri 14. ULUSAL FEN BİLİMLERİ VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ (UFBMEK 2021), 162 - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Ulusal Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
ALKAN SELÇUK,KORKMAZ EBRU (2020-11-20) Methods Used in Teaching Mathematics for the Visually Handicapped and theProblems Encountered 3th International Congress of Human Studies, - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
CUMHUR FATMA,KORKMAZ EBRU (2019-12-01) Öğretmen Adaylarının Kesirlerde Toplama İşlemine Yönelik Öğretim Biçimleri 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education, 102 - 110 ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Uluslararası Tam metin bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
TUTAK TAYFUN,KORKMAZ EBRU (2019-06-27) Evaluation of Middle School Mathematics Textbook Qualification from the Perspective of Teachers 2nd International Conference on Language, Education and Culture (ICLEC 2019), - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
BAŞ MUHAMMET,KORKMAZ EBRU,KORKMAZ CELALETTİN (2017-10-19) Okul Gelişim Planlarının Uygulanmasında Ortaya Çıkan Sorunlar ve Çözüm Önerileri (Hatay İli Örneği) EYFOR – 8 Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu, 813 - 814 ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
SAKALLI Ali Fatih,BORAZAN Abdulkadir,KORKMAZ EBRU,ESER Mustafa (2015-05-16) Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Eğitimi Motivasyon Düzeylerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, 124 - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Ulusal Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
ÇAKAN Celal,KORKMAZ EBRU (2015-04-23) Contribution of Stories to Problem Solving Skills in Mathematics in Primary Education (Example of Province of Malatya) International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 13 - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,KORKMAZ CELALETTİN (2015-04-23) Candidate Teachers Views Towards the Use of Interactive Board International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, 24 - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (-) Teaching With Dynamic Mathematics Software Geogebra: Examining Postgraduate Theses 2nd International Symposium on Current Developments in Fundamental and Applied Mathematics Sciences (ISCDFAMS), - - - ,
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiYOK Uluslararası Özet bildiri

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,Çağlayan Merve (2024) CURRENT AND ADVANCED RESEARCHES IN SCIENCE AND MATH EDUCATION III - / TÜRKİYE : Eğitim Yayınevi
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,GÜL Halil İbrahim (2024) CURRENT AND ADVANCED RESEARCHES IN SCIENCE AND MATH EDUCATION III - / TÜRKİYE : Eğitim Yayınevi
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,ÖZGEL Buse (2024) CURRENT AND ADVANCED RESEARCHES IN SCIENCE AND MATH EDUCATION III - / TÜRKİYE : Eğitim Yayınevi
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2023) GEOGEBRA UYGULAMALARI İLE MATEMATİĞİN TEMELLERİ II Elazığ / TÜRKİYE : Vizetek
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Tümü

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
CUMHUR FATMA, KORKMAZ EBRU (2023) İLKÖĞRETİMDE KOLAY ARİTMETİK İŞLEMLER Etkili Öğretim İçin Örnek Uygulamalar - / TÜRKİYE : Nobel Akademik Yayıncılık
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>İlköğretim Matematik Eğitimi>İlköğretim Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Tümü

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,GÖNÜLDAŞ Mehpare,TUTAK TAYFUN (2023) CURRENT AND ADVANCED RESEARCHES IN SCIENCE AND MATH EDUCATION II Elazığ / TÜRKİYE : Eğitim Yayınevi
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU,BOYRAZ Hüseyin (2023) Current And Advanced Researches In Science And Math Education II Elazığ / TÜRKİYE : Eğitim Yayınevi
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2022) STEM EĞİTİMİ EL KİTABI: TEORİDEN PRATİĞE Muş / TÜRKİYE : NOBEL AKADEMİK YAYINCILIK
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2022) KARŞILAŞTIRMALI ORTAOKUL MATEMATIK ÖĞRETIM PROGRAMLARI Elazığ / TÜRKİYE : NOBEL
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2022) UZAKTAN MATEMATİK EĞİTİMİ Muş / TÜRKİYE : Vizetek
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik Eğitimi>Matematik Eğitimi>Matematik EğitimiUluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2021) DİSKALKULİ - MATEMATİK ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜNE SAHİP ÇOCUKLARA MATEMATİK ÖĞRETİMİ Ankara / TÜRKİYE : Vize Yay
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiUlusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KORKMAZ EBRU (2021) Diskalkuli Olan Öğrencilerin Tanılanması, Değerlendirilmesi ve Desteklenmesi Muş / TÜRKİYE : Vize-Tek
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiUlusal Kitap Tercümesi Bölüm(ler)

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
ÇAKIN MEHMET BURAK, KORKMAZ EBRU (2022) Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi ,Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Alan Bilgisi: Eğitim Bilimleri Temel Alanı>Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi>Matematik EğitimiUlusal Dergi Editör TR DİZİN

Sürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
- Yüksek Lisans (4)
# Yazar Tez Adı Üniversite Durum 1
Sürdürülebilirlik KriterleriSürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
NAYIROĞLU BUŞRA Cebir öğretiminde değişken kavramının şekil sembollerinden harf temsiline geçişin öğrencilerin başarı ve tutumuna etkisi Fırat Üniversitesi Tamamlandı 2
Sürdürülebilirlik KriterleriSürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
BOYRAZ HÜSEYİN Flipped classroom ile lisansüstü matematik öğretiminde web 2.0 araçlarıyla gerçekleştirilen etkinlik analizleri, web 2.0 kullanım yeterlilikleri ve görüşleri Fırat Üniversitesi Devam Ediyor 3
Sürdürülebilirlik KriterleriSürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
GÖNÜLDAŞ MEHPARE İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ GEOGEBRA YAZILIMI İLE GEOMETRİ ÖĞRENMELERİNİN EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KAYGI DÜZEYLERİ VE GEOMETRİK DÜŞÜNME ALIŞKANLIKLARI ÜZERİNE ETKİSİ Fırat Üniversitesi Devam Ediyor 4
Sürdürülebilirlik KriterleriSürdürülebilirlik kriteri eklenmedi
KÜL HALİL İBRAHİM Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitiminde Yapay Zeka Destekli Öğrenme Araçlarını Kullanımının Öz Düzenlemeli Öğrenme Becerileri Üzerindeki Etkisi Fırat Üniversitesi Devam Ediyor