profile/detailPage/documents.document_and_announcements_create
COURSES
No associate degree course registration found.
Term | Course Name | Language | Hours |
---|---|---|---|
2019-2020 | FEN EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2019-2020 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2019-2020 | ÇALIŞMA YAŞAMI VE SAĞLIK | Türkçe | 1 |
2018-2019 | FEN EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2018-2019 | GENEL KİMYA IV | Türkçe | 1 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 1 |
2018-2019 | ÇALIŞMA YAŞAMI VE SAĞLIK | Türkçe | 1 |
2019-2020 | KİMYADA ÖZEL KONULAR | Türkçe | 1 |
2019-2020 | GENEL KİMYA-3 (ANALİTİK KİMYA) | Türkçe | 1 |
2019-2020 | KİMYA-3 | Türkçe | 1 |
2019-2020 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2006-2007 | GENEL KİMYA LAB.-II | Türkçe | 1 |
2007-2008 | GENEL KİMYA LAB.-II | Türkçe | 1 |
2008-2009 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2008-2009 | GENEL KİMYA LAB.-II | Türkçe | 1 |
2009-2010 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE YÖNETİM VE DENETİM | Türkçe | 1 |
2009-2010 | FEN KONULARINDA KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM YOLLARI | Türkçe | 1 |
2009-2010 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2009-2010 | GENEL KİMYA LAB.-II | Türkçe | 1 |
2009-2010 | FEN BİLGİSİ DERS KİTAPLARININ MÜFREDATA UYGUNLUĞUNUN İNCELENMESİ | Türkçe | 1 |
2010-2011 | FEN KONULARINDA KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM YOLLARI | Türkçe | 1 |
2010-2011 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2010-2011 | GENEL KİMMYA LAB.-II | Türkçe | 1 |
2011-2012 | FEN KONULARINDA KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM YOLLARI | Türkçe | 1 |
2011-2012 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2011-2012 | GENEL KİMYA LAB.-II | Türkçe | 1 |
2012-2013 | FEN KONULARINDA KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM YOLLARI | Türkçe | 1 |
2012-2013 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2012-2013 | GENEL KİMYA LAB.-II | Türkçe | 1 |
2013-2014 | GENEL KİMMYA LAB.-I | Türkçe | 1 |
2013-2014 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2013-2014 | GENEL KİMYA-IV | Türkçe | 1 |
2014-2015 | GENEL KİMYA-III | Türkçe | 1 |
2014-2015 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2014-2015 | AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM PROJELERİ | Türkçe | 1 |
2014-2015 | GENEL KİMYA-IV | Türkçe | 1 |
2015-2016 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-II | Türkçe | 1 |
2015-2016 | GENEL KİMYA-III | Türkçe | 1 |
2015-2016 | FEN EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2015-2016 | AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM PROJELERİ | Türkçe | 1 |
2015-2016 | GENEL KİMYA-IV | Türkçe | 1 |
2016-2017 | FEN KONULARINDA KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM YOLLARI | Türkçe | 1 |
2016-2017 | FEN EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | GENEL KİMYA-III | Türkçe | 1 |
2017-2018 | GENEL KİMYA-I | Türkçe | 1 |
2017-2018 | GENEL KİMYA-IV | Türkçe | 1 |
2017-2018 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2017-2018 | FEN EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | FEN KONULARINDA KAVRAM YANILGILARI VE ÇÖZÜM YOLLARI | Türkçe | 1 |
2017-2018 | ÇALIŞMA YAŞAMI VE SAĞLIK | Türkçe | 1 |
2018-2019 | GENEL KİMYA III | Türkçe | 1 |
2018-2019 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2016-2017 | AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM PROJELERİ | Türkçe | 2 |
2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 1 |
2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2016-2017 | GENEL KİMYA-IV | Türkçe | 2 |
2016-2017 | GENEL KİMYA III | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL KİMYA-III | Türkçe | 4 |
Term | Course Name | Language | Hours |
---|---|---|---|
2019-2020 | FEN EĞİTİMİNDE KİMYA KAVRAMLARI-I | Türkçe | 1 |
2018-2019 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | FEN ÖĞRETİMİNDE VERİ TOPLAMA VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE KİMYA EĞİTİMİ | Türkçe | 1 |
2019-2020 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 1 |
2019-2020 | İŞ HİJYENİ KİMYASAL ETKENLER VE GÜVENLİK | Türkçe | 1 |
2019-2020 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
2019-2020 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
2019-2020 | FEN EĞİTİMİNDE TEMEL KİMYA KONULARI | Türkçe | 1 |
2019-2020 | YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
2011-2012 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2010-2011 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2009-2010 | ALAN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA PROJESİ | Türkçe | 1 |
2009-2010 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2009-2010 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2009-2010 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2010-2011 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2011-2012 | BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2012-2013 | FEN DERSLERİNDE ÖĞRENME VE ÖĞRETME-II | Türkçe | 1 |
2012-2013 | FEN ÖĞRETİMİNDE VERİ TOPLAMA VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2013-2014 | YANGIN VE KORUNMA | Türkçe | 1 |
2013-2014 | FEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE VERİ ANALİZİ | Türkçe | 1 |
2013-2014 | YANGIN VE KORUNMA | Türkçe | 1 |
2013-2014 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
2013-2014 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
2013-2014 | FEN ÖĞRETİMİNDE VERİ TOPLAMA VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2013-2014 | YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
2014-2015 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2014-2015 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 1 |
2014-2015 | ÇEVRE KİRLİLİĞİ VE KORUNMA YOLLARI | Türkçe | 1 |
2014-2015 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ-I | Türkçe | 1 |
2014-2015 | FEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE VERİ ANALİZİ | Türkçe | 1 |
2014-2015 | YANGIN VE KORUNMA | Türkçe | 1 |
2014-2015 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
2014-2015 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
2014-2015 | FEN ÖĞRETİMİNDE VERİ TOPLAMA VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2014-2015 | YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
2014-2015 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
2014-2015 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 1 |
2015-2016 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2015-2016 | ÇEVRE KİRLİLİĞİ VE KORUNMA YOLLARI | Türkçe | 1 |
2015-2016 | FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİNDE HEDEF ANALİZİ VE TEST GELİŞTİRME | Türkçe | 1 |
2015-2016 | FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE KİMYA ÖĞRETİMİ | Türkçe | 1 |
2015-2016 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 1 |
2015-2016 | YANGIN VE KORUNMA | Türkçe | 1 |
2015-2016 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
2015-2016 | YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
2015-2016 | FEN ÖĞRETİMİNDE VERİ TOPLAMA VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2015-2016 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 1 |
2016-2017 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2016-2017 | ÇEVRE KİRLİLİĞİ VE KORUNMA YOLLARI | Türkçe | 1 |
2016-2017 | FEN EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ VE VERİ ANALİZİ | Türkçe | 1 |
2016-2017 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 1 |
2016-2017 | YANGIN VE KORUNMA | Türkçe | 1 |
2016-2017 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
2016-2017 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
2016-2017 | YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
2016-2017 | FEN ÖĞRETİMİNDE VERİ TOPLAMA VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2016-2017 | FEN EĞİTİMİNDE PROGRAM GELİŞTİRME VE DEĞERLENDİRME-II | Türkçe | 1 |
2017-2018 | ÇEVRE KİRLİLİĞİ VE KORUNMA YOLLARI | Türkçe | 1 |
2017-2018 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE İLERİ KİMYA | Türkçe | 1 |
2017-2018 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 1 |
2017-2018 | FEN BİLGİSİ DERSLERİNDE KİMYA EĞİTİMİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | FEN ÖĞRETİMİNDE VERİ TOPLAMA VE DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
2018-2019 | İŞ HİJYENİ KİMYASAL ETKENLER VE GÜVENLİK | Türkçe | 1 |
2018-2019 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE İLERİ KİMYA | Türkçe | 1 |
2017-2018 | İŞ HİJYENİ KİMYASAL ETKENLER VE GÜVENLİK | Türkçe | 1 |
2017-2018 | UZMANLIK ALANI | Türkçe | 1 |
2017-2018 | YÜKSEK LİSANS TEZİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | YÜKSEK LİSANS SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
Term | Course Name | Language | Hours |
---|---|---|---|
2019-2020 | KİMYA EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR | Türkçe | 1 |
2018-2019 | DOKTORA TEZİ | Türkçe | 1 |
2019-2020 | FEN EĞİTİMİNDE İLERİ ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ | Türkçe | 1 |
2019-2020 | DOKTORA YETERLİLİK | Türkçe | 1 |
2013-2014 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ-I | Türkçe | 1 |
2013-2014 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ-II | Türkçe | 1 |
2014-2015 | DOKTORA SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
2014-2015 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ-II | Türkçe | 1 |
2015-2016 | DOKTORA YETERLİLİK | Türkçe | 1 |
2015-2016 | DOKTORA SEMİNERİ | Türkçe | 1 |
2015-2016 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ-II | Türkçe | 1 |
2016-2017 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ-I | Türkçe | 1 |
2016-2017 | DOKTORA TEZİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ-I | Türkçe | 1 |
2017-2018 | DOKTORA TEZİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | FEN BİLGİSİ EĞİTİMİNDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ-I | Türkçe | 1 |