T.C. FIRAT ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ


Yabancı Dil :
İngilizce, Almanca.
Telefon :
424-2370000 - 4846
Eposta :
,
Fax :
424-2365064
Web Sitesi :
-
Adres :
Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü/A.B.D., B Blok, Kat 2, Oda:201-B, Üniversite Mahallesi, Fırat Üniversitesi 23119 Merkez/Elazığ – TÜRKİYE
Uzmanlık Alanı :
Instructional design for students with special needs, E-book, Reading performance, Social construcitivism.


Doğum Yeri Ankara
Yabancı Dil İngilizce, Almanca.
Telefon 424-2370000 - 4846
Eposta ,
Fax 424-2365064
Web Sitesi -
Adres Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü/A.B.D., B Blok, Kat 2, Oda:201-B, Üniversite Mahallesi, Fırat Üniversitesi 23119 Merkez/Elazığ – TÜRKİYE
Uzmanlık Alanı Instructional design for students with special needs, E-book, Reading performance, Social construcitivism.
  • Lisans » 2012 Yılı mezunu

    Balıkesir Üniversitesi, Necatibey Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
  • Yüksek Lisans » 2015 Yılı mezunu

    Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi ABD(2013-2014), Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi ABD(2014-2015)

    Yüksek Lisans Tezi;

    The Effects Of An Interactive E-Book Based On The Arcs Motivation Model On Students’ Academic Achievements, Mathematics Anxiety, And Motivation
  • Doktora » 2020 Yılı mezunu

    Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi ABD

    Doktora Tezi;

    FABL ANİMASYON İÇERİKLİ İŞBİRLİKLİ E-KİTABIN ÖZEL ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ OLAN ÖĞRENCİLERİN OKUMA PERFORMANSINA ETKİSİ - (THE EFFECT OF COLLABORATIVE E-BOOK WITH FABLE ANIMATION CONTENT ON READING PERFORMANCE OF STUDENTS’ WITH SPECIAL LEARNING DISABILITIES
  • 1 Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

    Araştırma Görevlisi » Ocak 2014 tarihinden itibaren.
  • 2 Eğitim Fakültesi Bayan Voleybol Takımı Antrenörlüğü

    Koordinatör » 2017-09-17 tarihinden itibaren.

Verdiği Dersler

Özel Eğitim
» Lisans » 2 Kredi

Kitaplar

  1. Türel, Y.K., Özer, S., , Öğretim Teknolojileri, ASOS, 2019, 493, 978-605-7602-10-7.
  2. Özer, S., Dargut, T., Erdem, M., , Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, TOJET - The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2018, 17, 978-605-4735-94-5.
  3. Erdem, M., Özer, S., Tanış, H., Okur, S., Alır, A., , Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, TOJET, 2017, 970, 978-605-4735-94-5.
  4. Öngöz, S., Özer, S., , Eğitim Teknolojileri Okumaları - 2017, TOJET - The Turkish Online Journal of Educational Technology, 2017, 932, 978-605-4735-94-5.

Makaleler

Uluslararası

Bildiriler

Uluslararası
  1. Özer, S., Şanal, B., (). İşitme Yetersizliği Olan Çocuklara Kavram Öğretiminde Anında Dönüt Veren EtkinlikTabanlı Dijital Kitap Tasarımı: Eylem Araştırması. II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER VE İNOVASYON KONGRESİ, (),-.
  2. Özer, S., Erdem, M., (2018). Disleksili Çocuklar ve Dijital Oyunlar: Alanyazın İncelemesi. International Child and Information Safety Congress “Digital Games”, (),-.
  3. Özer, S., Erdem, M., (2018). Özel Eğitimde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımına İlişkin Öneriler: Türkiye Adresli Araştırma Makaleleri Üzerinden. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (),-.
  4. Türel, Y.K., Özer, S., (2015). Assessment of interactive e books designed by computerscience teacher candidates A fuzzy logic implementation. International ConferenceAssessment for Learning in Higher Education 2015, (),-.
  5. Özer, S., Torun, F., Dargut, T., (). Uyarlanabilir Öğrenme Ortamlarındaki Değişkenlere İlişkin Bir Analiz Çalışması 2000 2015. 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, (),-.
  6. Özer, S., Akçay, A., Çiçek, M., Erdem, M., (). Öğrenme Kuramları Perspektifinden Öğretim Materyalleri. 10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, (),-.
  7. Özer, S., Şanal, B., (). Etkileşimli E Kitapta İçerik ve Gezinim Uyarlaması. 10 International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
  8. Türel, Y.K., Özer, S., (2014). Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adayları Tarafından ARCS Motivasyon Modeline Dayalı Tasarlanan ZKitaplaraYönelik Tasarımcı Görüşleri. 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, (),-.