-
Celayir, E., , B.Ö.M., , Ö.O., , Eğitimde Yapay Zeka Kuramdan Uygulamaya, Pegem Akademi, 2020, 424, 9786257052986.
-
Özdemir, O., , T.A., , Eğitim Bilimleri Alanında Elektronik Mentorluk, Pegem Akademi, 2020, 228, 9786257052801.
-
Özdemir, O., , K.N., , Yenilikçi Öğretmen Eğitimi, İKSAD, 2020, 286, 978-625-7279-54-3.
-
Özdemir, O., , Ü.K.N., , Yenilikçi Öğrenme ve Öğretim Uygulamaları, İKSAD, 2020, 366, 978-625-7279-55-0.
-
Tekin, A., Özdemir, O., , Problemli Teknoloji Kullanımı, Pegem Akademi, 2019, , 978-605-241-865-9.
-
Özdemir, O., , ”C” ile Programlamaya Giriş, Fırat Üniversitesi Basımevi, 2003, 142, 975-394-029-7.
-
Özdemir, O., , Temel Bilgisayar Teknolojisi Kullanımı, Fırat Üniversitesi Basımevi, 2003, 304, 975-394-028-9.
-
Özdemir, O., , Temel Bilgi Teknolojisi Kullanımı, Nobel Yayın Dağıtım, 2005, 215, 975-6305-09-6.
-
Balık, H.H., Baran, S., Boyacı, A., Özdemir, O., Ulaş, M., , ASP İle Web Yazılımı Geliştirme’ye Giriş, Fırat Üniversitesi Basımevi, 2004, 154, 975-394-043-2.
-
Tekin, A., Özdemir, O., , Kuramdan Uygulamaya Programlama Öğretimi, Pegem Akademi, 2018, 508, 78-605-241-509-2.
-
Erten, P., Özdemir, O., , Modern dönemde Edebiyat, Eğitim, İktisat ve Mühendislik, Berikan Matbaacılık, 2018, , 978-605-7501-35-6.
- Çetinkaya, H.N., Bulut, Ö.M., Özdemir, O., (2017). Bulanık Uzman Sistem ile Sunum Performansının Değerlendirilmesi. 11th International Computer and Instructional Technologies, (),-.
- Çetinkaya, H.N., Bulut, Ö.M., Özdemir, O., (2017). Evaluation of Presentation Performance with Fuzzy Expert System. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (),111-111.
- Ekici, L., Tokluk, E., Özmen, B., Özdemir, O., (2017). Examination of Instructor Competencies and Roles in Terms of Using Learning Management Systems in Distance Education. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (),517-517.
- Gülmez, G., Özmen, B., Özdemir, O., (2017). Determining Middle School Students’xx Level of Participation and Interest Towards Gamification Based Information Technologies and Software Course. 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, (),514-514.
- Özdemir, O., (2019). Yapay Zeka İle Öğrencı̇lerı̇n Sınıf İçı̇ PerformansınınDeğerlendı̇rı̇lmesı̇. VI. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, (),-.
- Özdemir, O., (2019). Öğretmen Adaylarının Pedagojı̇k Kavramlarla İ ̇ lgı̇lı̇ Metaforı̇kAlgıları. VI. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ SEMPOZYUMU, (),-.
- Özdemir, O., Korkmaz, N., (2019). The impact of flipped classroom model on Information Technologies course through attitude andachievement. 9th International research Conference on Education, Language and Literature, (),-.
- Özdemir, O., Aydoğdu, H., (2019). Researches in mobile learning field: A content analysis. 9th International research Conference on Education, Language and Literature, (),-.
- Tekin, A., Özdemir, O., (2019). Innovative Approaches in Programming Teaching Methods. 9th International research Conference on Education, Language and Literature, (),-.
- Özdemir, O., Aydogdu, H., (2018). Integration of Computational Thinking into Information Technologies and Software Course Program: a Suggestion. The 13th International Conference on Virtual Learning, (),-.
- Özdemir, O., (2018). Views of Computer Education and Instructional Technology Master Student About Alternative Assessment: a Qualitative Study. The 13th International Conference on Virtual Learning, (),-.
- Özdemir, O., Yılmaz, A., (2018). İnternetin Ortaokul Öğrencilerinde Türkçe Dil Kullanımına Etkileri. 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, (),-.
- Özdemir, O., Mustafa, K., Erten, P., (2018). Suriyeli Öğrencilerin Eğitimine Yönelik Öğretmenlerin Görüşlerinin İncelenmesi: Gaziantep İli Örneği. 6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, (),-.
- Özdemir, O., Kazu, İ.Y., (2011). The Vıews of Teacher Candıdates About E Portfolio Application And Web Design Course. 5. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 1(1),778-783.
- Özdemir, O., Güzel, E., (2011). The Effects Of Basic Information Courses to Information Technologies Usage of University Students. 5. International Computer and Instructional Technologies Symposium, 1(1),997-1004.
- Özdemir, O., (). Web Tabanlı Testlerin Bulanık Mantıkla Değerlendirilmesi. 6. International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Özdemir, O., Erdemci, H., (2015). Tam Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Matematik Dersindeki Akademik Başarılarına Etkisi Bir Meta Analiz Çalışması. 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, (),-.
- Varol, F., Ipek, S., Özdemir, O., (2015). Öğretmen Yetiştirmede Alternatif Değerlendirme Yöntemleri Öz Akranmentor. 3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, (),-.
- Özdemir, O., Altungök, E., (2016). Öz Ve Akran Değerlendirme İle Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Kullanılmasının Öğrenciler Üzerine Etkileri Bir Meta Analiz Çalışması. ITTES 2016 - IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),3-3.
- Özdemir, O., (2016). Akran Değerlendirmesinin Öğrencilerin Eğitim Yazılımı Geliştirme Özyeterlik Algılarına Etkisi. ITTES 2016 - IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),22-22.
- Özdemir, O., (2016). Artırılmış Gerçeklik Gerçek mi. ITTES 2016 - IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),92-92.
- Özdemir, O., Erdem, D., (2016). Fırat Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Elemanlarının Alternatif Değerlendirme Kavramına İlişkin Metaforik Algıları. ITTES 2016 - IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),138-138.
- Özdemir, O., (2016). The Relationship between Self Efficacy Perceptions about Computer Aided Education and Attitudes towards Information and Communication Technologies of Pre Service Teachers. ITTES 2016 - IV. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),240-240.
- Özdemir, O., Erdemci, H., (2014). PORTFOLYO DEĞERLENDİRMEYE YENİ BİR BAKIŞ AÇISI: M-PORTFOLYO. 8th International Computer Instructional Technologies Symposium, (),208-211.
- Özdemir, O., Doğan, G., (2017). Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanılmasını 2006-2016 Yılları Arasında Ele Alan Araştırmaların Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),384-384.
- Uşengül, L., Özdemir, O., (2017). Portfolyo Değerlendirmenin Öğrencilerin Başarı ve Tutumlarına Etkisi. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),354-354.
- Özdemir, O., Kayalı, C., (2017). Derecelendirilmiş Puanlama Anahtarının Akademik Başarıya Etkisi. International Conference on Quality in Higher Education(ICQH), (),-.
- Özdemir, O., (2015). The Relationship Between The Assessment Preferences of The Instructional Designer Candidates and Their Academic Achievements. Assessment for Learning in Higher Education 2015, (),-.
- Bahçeci, F., Özdemir, O., (2012). Opınıons of Teacher Candıdates of Informatıon Technologıes About Computer and Internet Addıctıon. International Science and Technology Conference, 1(1),228-234.
- Özdemir, O., Bahçeci, F., (2012). Computer Educatıon and Instructıonal Technologıes Department Students Professıonal Concerns and Self Posıtıonıng In The Busıness World Informatıon Technologıes. International Distance Education Conference, (),46-53.
- Özdemir, O., Erdemci, H., (2016). Comparison of the Digital Applications That Can Be Used As an E Portfolio Tool. 2016 International Conference on e-Commerce, e-Administration, e-Society, e-Education, and e-Technology, (),247-247.