T.C. FIRAT ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ


Yabancı Dil :
İngilizce
Telefon :
0424-237000 - 8835
Eposta :
Fax :
-
Web Sitesi :
-
Adres :
-
Uzmanlık Alanı :
Halkla İlişkiler,İletişim Kuramları, Siyasal İletişim, Film Müziği


Doğum Yeri Malatya
Yabancı Dil İngilizce
Telefon 0424-237000 - 8835
Eposta
Fax -
Web Sitesi -
Adres -
Uzmanlık Alanı Halkla İlişkiler,İletişim Kuramları, Siyasal İletişim, Film Müziği
  • Lisans » 2003 Yılı mezunu

    Gazi Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü
  • Yüksek Lisans » 2006 Yılı mezunu

    Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Radyo TV Sinema ABD
  • Doktora » 2011 Yılı mezunu

    İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Kamu Yönetimi ABD, Siyaset ve Sosyal Bilimler Bilim Dalı
  • Doçentlik » 2016

    ÜAK-İletişim çalışmaları
  • 1 Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

    Bölüm Başkanı » Haziran 2013 tarihinden itibaren.
  • 2 Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü

    Mevlana Değişim Programı Koordinatörü » Mart 2013 tarihinden itibaren.
  • 3 International Conference on Public Administration (ICPAD2014)

    Member of Technical Program Committee » Ekim 2013 tarihinden itibaren.

Kitaplar

  1. Imik, T.N., , Bir İletişim Dili Olarak Siyasal Halkla İlişkilerde Müzik, Akademisyen Kitabevi, 2019, , 978-605-258-731-7.
  2. Imik, T.N., Acar, H.M., , Sanat ve Tasarım Yaklaşımları, Gece Kitaplığı, 2017, 208, 978-605-288-100-2.
  3. Imik, T.N., , Farklı Disiplinlerde Müzik”Siyasal Partilerin Seçim Kampanyalarında Şarkı Kullanımının Rolü”, Gece Kitaplığı, 2017, , 978-605-288-008-1.
  4. Imik, T.N., , Farklı Disiplinlerde Müzik”Reklam Müziği ve Marka Kişiliği Uyumu Üzerine Bir Araştırma”, Gece Kitaplığı, 2017, , 978-605-288-008-1.

Makaleler

Uluslararası
  1. Serttaş, A., Imik, T.N., (2019). Kamu İç Denetçilerinin İletişim Becerilerinin Belirlenmesi. Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 18(3),966-989.
  2. Imik, T.N., Ataykaya, M., (2019). The Perception of Public Relation Profession in The Society: Example of Elazığ City. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 11(18),1845-1857.
  3. Imik, T.N., Yolcu, A.Ş., (2019). SOSYAL BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN REKLAMLA İLGİLİ GENEL TUTUMLARINI BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA. Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, 5(10),355-369.
  4. Imik, T.N., Alptekin, G., (2019). POLITICIANS SHARE LOCAL ISSUES THROUGH TWITTER: A SAMPLE OF THE POLITICIANS OF EASTERN ANATOLIA REGION. ASSAM Uluslararası Hakemli Dergi, 6(13),1-21.
  5. Imik, T.N., Kaya, U., (2018). THE ORIENTALIST DISCOURSE IN TELEVISION ADVERTISEMENTS: MNG CARGO AND TURKCELL ADVERTISEMENTS. Akademik Bakış, (69),95-113.
  6. Imik, T.N., Karabulut, N., (2018). OKUL ÖNCESİ EĞİTİME DEVAM EDEN ÇOCUKLARIN ÇİZGİ VE DİZİ FİLMLERE YÖNELİK DÜŞÜNCELERİNİN İNCELENMESİ. Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi, 4(9),86-102.
  7. Imik, T.N., Demirkıran, S., (2018). GENÇLERİN ONLİNE ALIŞVERİŞ SİTELERİNİN GÜVENİLİRLİĞİNE İLİŞKİN DÜŞÜNCELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Bilge Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 2(1),36-42.
  8. Imik, T.N., Ateş, T.Y., (2018). SİYASİ PARTİ GENEL BAŞKANLARININ 15 TEMMUZ DARBE GİRİŞİMİ SONRASI TWİTTER MESAJLARINA YÖNELİK İÇERİK VE SÖYLEM ÇÖZÜMLEMESİ. ASSAM Uluslararası Hakemli Dergi, 5(10),46-63.
  9. Imik, T.N., Ateş, T.Y., (2018). 15 Temmuz Darbe Girişimi Sonrası ‘Demokrasi Nöbetlerinin’ Halkla İlişkiler ve Kamuoyu Açısından Değerlendirilmesi. Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 6(1),25-31.
  10. Imik, T.N., Demirkıran, S., (2018). BİR HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK KURUMLARIN TWİTTER KULLANIMI: HAVAYOLU ŞİRKETLERİ ÖRNEK İNCELEMESİ. BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 8(15),-.
  11. Imik, T.N., , K.S., (2011). SİYASİ PARTİLERİN GAZETELERDE YER ALAN KAMUOYUNU BİLGİLENDİRME ÇALIŞMALARININ HALKLA İLİŞKİLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. AKADEMİK YAKLAŞIMLAR DERGİSİ, 2(1),56-73.
  12. Imik, T.N., Inci, s.g., (2012). MARKA FARKINDALIĞI YARATMADA TÜRK SİNEMASINDA ÜRÜN YTERLEŞTİRME UYGULAMALARI ANADOLU KARTALLARI KOLPAÇİNO BOMBA VE AŞK TESADÜFLERİ SEVER FİLMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. JASSS, 5(8),1095-1109.
  13. Yıldız, i., Imik, T.N., (2015). TÜRKİYE DE 2012 YILINDA SAĞLIK HABERLERİNİN ULUSAL YAZILI BASINDA YER ALIŞ BİÇİMLERİ VE BİLGİLENDİRME DÜZEYLERİ HABERTÜRK HÜRRİYET POSTA SABAH SÖZCÜ VE ZAMAN GAZETELERİ ÖRNEĞİ. SOBİDER, 2(2),122-141.
  14. Savaş, k., Imik, T.N., (2015). KURUMSAL İLETİŞİMDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI TÜRKİYE DEKİ GSMOPERATÖRLERİNİN FACEBOOK PERFORMANSLARI ÜZERİNE BİR İNCELEME. Intermedia, 2(2),460-480.
  15. Önen, M., , T.İ.N., (2010). TÜRKİYE RADYO TELEVİZYON KURUMU YAYINLARININ YÖNETSEL DENETİMİ İNGİLTERE YAYIN KURUMU BBC BİR MODEL OLABİLİR Mİ. Amme Idaresi Dergisi, 43(3),125-152.
  16. Imik, T.N., , S.A., (2013). TÜRKİYE VE AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİNDE HALKLA İLİŞKİLERİN TARİHSEL GELİŞİMİ. JASSS, 6(6),567-584.
  17. Imik, T.N., , K.S., (2011). BELEDİYELERİN HALKLA İLİŞKİLER ÇALIŞMALARINDA WEB SİTELERİ. NEWWSA, 6(3),520-538.
  18. Imik, T.N., (2011). TÜRK KÜLTÜRÜNÜN GENÇLERE TANIITIMINDA MEDYANIN ROLÜ HACI BEKTAŞ VERLİ MEVLANA VE YUNUS EMRE ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. TÜRK KÜLTÜRÜ VE HACI BEKTAŞ VELİ ARAŞTIRMA DERGİSİ, (59),101-118.
  19. Imik, T.N., (2011). THE EFFECTS OF YOUNG CONSUMERS OF MUSIC STYLE USED ADVERTİSEMENT IN TURKEY. Akademik Bakış, (26),1-17.
Ulusal
  1. Imik, T.N., Kaya, Ş., (2017). Türk Televizyon Dizilerinde Yaşanan Roman Uyarlaması Sorunları (Kahperengi Romanı-Merhamet Dizisi Örneği). İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi, 3(1),19-39.
  2. Imik, T.N., (2011). TÜRKİYEDE HALKLA İLİŞKİLER MESLEĞİNDE KADIN. KMÜ SOSYAL EKONOMİK ARAŞTIRMALAR DERGİSİ, 13(20),75-81.
  3. Imik, T.N., (2012). SİYASAL İLETİŞİMDE MÜZİK KULLANIMI 2011 GENEL SEÇİM SARKILARININ SEÇMENE ETKİSİ. SELÇUK İLETİŞİM, 7(2),97-110.
  4. Imik, T.N., (2013). HALKLA İLİŞKİLERDE SOSYAL SORUMLUK UYGULAMA ALANI OLARAK SANAT FAALİYETLERİ. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ SANAT VE TASARIM DERGİSİ, 3(8),203-216.
  5. Imik, T.N., (2012). TÜRKİYEDE 2011 GENEL SEÇİMLERİ ÖNCESİ MANŞET HABERLERİN SİYASİ HABERLERİ YANSITMA DÜZEYİ ÜZERİNE KARŞILAŞTIRMALI BİR İNCELEME. MUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ, 9(18),379-397.
  6. Tanyıldızı, İ.N., , Y.M., (2007). TELEVİZYON DİZİLERİNDE KULLANILAN MÜZİKLERİN GENÇ İZLEYİCİLERİN DİZİLERİ İZLEME ORANINA ETKİSİ. İSTANBUL İLETİŞİM, (28),103-114.
  7. Imik, T.N., (2009). KAMUOYUNUN BİLGİLENDİRİLMESİNDE YAZILI BASININ HABER BAŞLIKLARI BİR ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ. ERCİYES İLETİŞİM, (2),42-52.
  8. Imik, T.N., (2010). FİLMDE MÜZİK KULLANIMI MUTLULUK FİLMİ ÖRNEĞİYLE. AKDENİZ İLETİŞİM, (14),169-189.

Bildiriler

Uluslararası
  1. Imik, T.N., Türkan, K., (2019). YEREL BASINDA DİJİTAL MEDYANIN KULLANIMI: ELAZIĞ YEREL GAZETELERİ WEB SİTELERİ ÖRNEĞİ. 1. ULUSLARARASI BEYDAĞI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, (),323-331.
  2. Imik, T.N., Türkan, K., (2019). HABER AKTÖRLERİ BELİRLENİRKEN BASININ CİNSİYET EŞİTLİĞİNE İLİŞKİN YAKLAŞIMI: ULUSAL YAYIN YAPAN HÜRRİYET VE YEREL YAYIN YAPAN FIRAT GAZETESİ ÖRNEĞİ. 1. ULUSLARARASI BEYDAĞI SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, 313(322),-.
  3. Yağbasan, M., , İ.T.N., (). E PAZARLAMININ GELECEĞİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. YENİ İLETİŞİM ORTAMLARI VE ETKİLEŞİMİ KONFERANSI, (),-.
  4. Imik, T.N., (). MEDYANIN SAVAŞ VE BARIŞA ETKİSİ IRAK ÖRNEĞİ. INTERNATIONAL CONFERANCE IN COMMUNICATION AND MEDIA STUDIES, (),191-198.
  5. Imik, T.N., (). SİYASİ PARTİLERİN MEDYADA YER ALMASININ SEÇMENİN OY VERME DAVRANIŞINA ETKİSİ. ULUSLARARASI MEDYA VE SİYASET SEMPOZYUMU, (),877-887.
Ulusal
  1. Imik, T.N., (). GEZETELERDEKİ TERÖR HABERLERİNİN ETİK AÇIDAN DEĞERLENDİRİLMESİ. MEDYA VE ETİK SEMPOZYUMU, (),-.

Ödüller

  1. TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ
  2. TÜBİTAK YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ
  1. Uluslararası, Dergi, ULUSLARARASI YÖNETİM AKADEMİSİ DERGİSİ, 1
  2. Uluslararası, Dergi, JASS, 1
  3. Uluslararası, Dergi, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1
  4. Uluslararası, Dergi, Global Media Jounal Mass Com Pakistan Edition, 2
  5. Ulusal, Dergi, İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi, 1
  6. Uluslararası, Dergi, International Journal of Media and Communication (IJMC), 2
  7. Ulusal, Dergi, Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 1