T.C. FIRAT ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ


Yabancı Dil :
İngilizce
Telefon :
-
Eposta :
,
Fax :
-
Web Sitesi :
-
Adres :
-
Uzmanlık Alanı :



Doğum Yeri Elazığ
Yabancı Dil İngilizce
Telefon -
Eposta ,
Fax -
Web Sitesi -
Adres -
Uzmanlık Alanı
  • Lisans » 2002 Yılı mezunu

    Fırat Üniversitesi, Teknik Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Öğretmenliği
  • Yüksek Lisans » 2004 Yılı mezunu

    Fırat Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektronik Bilgisayar Eğitimi ABD

    Yüksek Lisans Tezi;

    Tip-2 Bulanık Mantık Sistemlerin Benzetimi İçin Yazılım Geliştirme
  • Doktora » 2010 Yılı mezunu

    Fırat Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektrik Elektronik Mühendisliği ABD

    Doktora Tezi;

    Web Tabanlı Akıllı Öğretim Tekniği Geliştirme

Makaleler

Uluslararası
  1. Bulut, Ö.M., Akpolat, Z.H., Orhan, A., (2013). A Web Based Intelligent Tutoring System For A Basic Control Course. Computer Applications in Engineering Education, 21(3),561-571.
  2. Bulut, Ö.M., (2018). The effects of merging student emotion recognition with learning management systems on learners’ motivation and academic achievements. Computer Applications in Engineering Education, 26(5),1862-1872.
  3. Bulut, Ö.M., (2016). The Effect of Creative Drama on Student Achievement in The Course of Information Technologies. Journal of Education and Training Studies, 4(6),51-57.
  4. Özek, C., Çelik, Y.H., Bulut, Ö.M., (2013). A fuzzy logic model to determine the effects of die blank holder angle and punch radius on drawing ratio in angular deep drawing dies. Journal of Intelligent Fuzzy System, 25(2),379-388.
  5. Bulut, Ö.M., Akpolat, Z.H., (2008). A Software Tool Type 2 Fuzzy Logic Toolbox. Computer Applications in Engineering Education, 16(2),137-146.
Ulusal
  1. Kozan, M., Bulut, Ö.M., (2019). BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dijital Okuryazarlık Düzeyleri ve Siber Zorbalığa İlişkin Duyarlılıklarının İncelenmesi. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 29(1),107-120.
  2. Bulut, Ö.M., (2018). Ortaokul Öğrencilerinin Sanal Ortamları Kullanımlarına İlişkin Görüşleri. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 15(2),301-314.
  3. Bulut, Ö.M., (2019). Ortaokul Öğrencilerinin Teknoloji Algılarının Resimler Yoluyla İncelenmesi. Kastamonu Eğitim Dergisi, 27(3),1327-1336.
  4. Bulut, Ö.M., (2015). Uzaktan Eğitim Sistemleri için Geliştirilen Duygusal Hesaplama Uygulamalarına İlişkin Bir İnceleme. Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 4(4),-.
  5. Bulut, Ö.M., (2011). Doğu Anadolu Bölgesi Türk Eğitim Sisteminde Bilişim Teknolojilerinin Bugünü ve Geleceği. Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları, (),-.
  6. Bihter, D., Bulut, Ö.M., Akpolat, Z.H., (2010). Application Of Type 2 fuzzy Logic Based Data Mining To Forecasting Of Time Series. e-Journal of New World Sciences Academy, 5(2),-.
  7. Bulut, Ö.M., Akpolat, Z.H., (2010). A New Approach for Fuzzy Logic Type 2 fuzzy Logic. e-Journal of New World Sciences Academy, 5(3),-.
  8. Bulut, Ö.M., (2011). Akıllı Öğretim Sistemleri İçin Öğrenci Davranışlarının Markov Modeli İle Belirlenmesi. Doğu Anadolu Bölgesi Araştırmaları, (),-.
  9. Bulut, Ö.M., Akpolat, Z.H., Orhan, A., (2010). Web tabanlı akıllı öğretim sistemlerinde tip 2 bulanık mantık kullanarak öğrenci öğrenme stili modelleme. Fırat Üniversitesi Mühendislik Bilimleri Dergisi, (),-.
  10. Bulut, Ö.M., (2016). Ebeveynlerin Medya Okuryazarlık Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 7(1),805-819.
  11. Bulut, Ö.M., (2017). BÖTE Bölümü Öğrencilerinin 2D/4D Parmak Oranları ile Öğrenme Stilleri ve Duygusal Zekaları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi. Diyalektog Ulusal Sosyal Bilimler Dergisi, (16),115-126.
  12. Bulut, Ö.M., Pektaş, M., (2016). Ortaokul Öğrencilerinin İngilizce Öğretiminde DynEd Programını Kullanmaya İlişkin Tutum ve Motivasyonları. Journal of Instructional Technologies Teacher Education, (),32-38.
  13. Bulut, Ö.M., (2017). Mühendislik Fakültesi Öğrencilerinin Motivasyon ve Öğrenme Stratejilerinin Programlama Başarılarını Yordama Gücü. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 27(2),123-130.
  14. Özek, C., Ünal, E., Bulut, Ö.M., (2006). Zincir Dişlilerin İmalatı İçin MATLAB Programlama İle CAD CAM CNC İntegrasyonu. Makina Teknolojileri Elektronik Dergisi, (),-.

Bildiriler

Uluslararası
  1. Balta, İ., Bulut, Ö.M., (2019). Bir Yapay Zeka Programı İle Öğrenci Deneyimleri: Quick Draw. 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, (),-.
  2. Bayram, K.Ş., Bulut, Ö.M., (2019). Bilişim Teknolojileri Öğretmenlerinin Yaşadığı Mesleki Sorunların Yapay Sinir Ağları İle Sınıflandırılması. 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, (),-.
  3. Kalemkuş, F., Bulut, Ö.M., (2019). Eğitim Bişim Ağı (EBA)’nın Bağlantıcılık Kuramı Açısından İncelenmesi. 7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, (),-.
  4. Yalın, E., Bulut, Ö.M., (2019). Ortaokul 5.Sınıf Öğrencilerinin Türkçe Dersi Başarı Durumlarının Veri Madenciliği Yöntemlerinden Karar Ağaçları İle Tahmini. Battalgazi 3. Uluslararası Bilimsel çalışmalar Kongresi, (),-.
  5. Sucu, H., Bulut, Ö.M., (2019). Öğrencilerin Meslek Seçimlerinin Yapay Sinir Ağları İle Kestirilmesi. Battalgazi 3. Uluslararası Bilimsel çalışmalar Kongresi, (),-.
  6. Kozan, M., Bulut, Ö.M., (2018). Bilgisayar ve öğretim teknolojileri eğitimi bölümü öğretmen adaylarının dijital okuryazarlık düzeylerinin incelenmesi. 6. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
  7. Galiç, M., Bulut, Ö.M., (2018). 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Dönem Sonu Başarı Durumlarının Karar Ağaçları Yöntemi İle Tahmin Edilmesi. 6. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
  8. Özek, C., Bulut, Ö.M., (2019). Kare Kesitli Kapların Derin Çekilmesinin Bulanık Mantıkla Modellenmesi. Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongres, (),-.
  9. Çetinkaya, H.N., Bulut, Ö.M., Özdemir, O., (2017). Bulanık Uzman Sistem ile Sunum Performansının Değerlendirilmesi. 11th International Computer and Instructional Technologies, (),-.
  10. Özek, C., Bulut, Ö.M., (2019). Mühendislik Eğitiminde İşyeri Eğitimi Sunumlarının Bulanık Mantık Kullanılarak Değerlendirilmesi. Uluslararası STEM ve Eğitim Bilimleri Kongresi, (),-.
  11. Bayram, K.Ş., Bulut, Ö.M., (2019). 3B Yazıcılar ve Eğitim Ortamlarında Kullanımı. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, (),-.
  12. Aydoğdu, F., Bulut, Ö.M., (2019). Türkiye’de Giyilebilir Teknoloji Kavramı ve Eğitim Alanında Kullanımının İncelenmesi. 2. Uluslararası Sosyal Bilimler ve İnovasyon Kongresi, (),-.
  13. Bulut, Ö.M., Alp, Y., (2017). Creating a Final Exam Calendar by Using the Association Analysis for Computer Programming Associate Students. 8th International Advanced Technology Symposium, (),-.
  14. Bulut, Ö.M., (2013). Uzaktan Eğitimde Tip 2 Bulanık Mantık Kullanarak Değerlendirme. 1st International Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
  15. Bulut, Ö.M., (2013). Tip 2 Bulanık Mantık ile Öğrenci Öğrenme Stili Belirleme. 1st International Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
  16. Bulut, Ö.M., Bozkaplan, M.F., Kozan, M., (2014). Üniversite Öğrencilerinin Bulut Bilişim Teknolojisiyle İlgili Farkındalık Düzeylerinin Belirlenmesi. 2nd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
  17. Bulut, Ö.M., Poyraz, Z., (2015). Duyuşsal Öğretim Sistemleri Bir Literatür Taraması. 3rd International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
  18. Bulut, Ö.M., Poyraz, Z., Çelik, Ü., (2015). Eğitimde Hologram Teknolojisine İlişkin Uygulama Örneklerinin İncelenmesi. 9th International Computer Instructional Technologies Symposium, (),-.
  19. Bulut, Ö.M., Daş, B., (2007). Bayes Ağı Kullanılarak Öğrencilerin Öğrenme Biçimlerinin Belirlenmesi. 7. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, (),-.
  20. Bulut, Ö.M., (2014). Bilişim Teknolojileri Dersinde Yaratıcı Drama Yönteminin Kullanılmasının Öğrenci Başarısına Etkisi. 1st Eurasian Educational Research Congress, (),-.
  21. Bulut, Ö.M., (2016). Eğitsel Web Sitelerinin BÖTE Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi. 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, (),-.
  22. Bulut, Ö.M., (2016). BÖTE Bölümü Öğrencilerinin Bilgi Okuryazarlık Düzeyleri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişki. 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, (),-.
  23. Bulut, Ö.M., (2016). Teknoloji Fakültesi Öğrencilerinin E Öğrenmeye Yönelik Tutumlarının İncelenmesi. VIII. International Congress of Educational Research, (),-.
  24. Bulut, Ö.M., (2016). Böte Bölümü Öğrencilerinin Duygusal Zeka Düzeyleri İle Programlama Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. VIII. International Congress of Educational Research, (),-.
  25. Bulut, Ö.M., (2016). BÖTE Bölümü Öğrencilerinin 2D 4D Parmak Oranları ile Öğrenme Stilleri ve Duygusal Zekaları Arasındakiİlişkinin Belirlenmesi. 4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
  26. Bulut, Ö.M., Arslan, O., (2016). Akıllı Öğretim Sistemlerinde Öğrenci Analizi. 4th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
  27. Özek, C., Bulut, Ö.M., (2017). Teknoloji Fakültesi Öğrencilerinin Teknoloji Okuryazarlığı Düzeylerinin İncelenmesi. VI. INTERNATIONALSYMPOSIUM ON SOCIALSTUDIES EDUCATION, (),-.
  28. Bulut, Ö.M., (2017). Ortaokul Öğrencilerinin Bilgisayar Oyun Bağımlılığı ve Geleneksel Oyun Oynama Alışkanlıkları. VI. INTERNATIONAL SYMPOSIUM ON SOCIAL STUDIES EDUCATION, (),-.
  29. Bulut, Ö.M., Korkmaz, N., (2017). Anlık Geri Bildirim Web 2.0 Aracı Kahoot’un Kullanışlılığının Değerlendirilmesi. 11th International Computer and Instructional Technologies, (),-.
  30. Bulut, Ö.M., Özek, C., (2017). Student Views about the Learning Management System for Machine Elements Course. 8th InternationalAdvanced Technologies Symposium, (),-.
Ulusal
  1. Kozan, M., Bozkaplan, M.F., Bulut, Ö.M., (2014). Eğitimde Bulut Bilişim Uygulamaları. Akademik Bilişim 2014, (),-.
  2. Varol, A., Varol, C., Gür, K., Bulut, Ö.M., Doğan, Ş., Demir, F., (2002). Fırat Üniversitesi Teknik Eğitim Fakültesi Öğrenci Merkezli Eğitim Uygulamaları. Bilişim Teknolojileri Işığında Eğitim Konferansı ve Sergisi, (),-.

Ödüller

  1. Yayın Teşvik
  2. Yayın Teşvik
  1. Uluslararası, Dergi, Computer Applications in Engineering Education, 2