- Elmalı, F., (2010). Early childhood teachers‟ attitudes towards teaching and learning. EECERA 20, (),-.
- Elmalı, F., (2019). High School Students’xx Online Risky Behaviors And Coping Strategies Through Social Media. 7th International Instructional Technologies and Teacher Education, (),-.
- Elmalı, F., (2013). Getting Ready to Be an Early Childhood Teacher. 23rd EECERA Conference, (),-.
- Tekin, A., Varol, F., Polat, E., (2017). Üniversite Öğrencilerinin Dijital Vatandaşlık Düzeyi ve Bilgi Güvenliği Farkındalığının İncelenmesi. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
- Elmalı, F., (2014). Multiple Intelligene Area and Social Media: Any Connection?. International EurasianEducational Research Congress, (),-.
- Elmalı, F., Acar, P., (2019). E-TWINNING DÜNYASINDA TÜRKİYE. ASOS CONGRESS, (),-.
- Bahşi, M., Balo, E.D., Varol, F., Bulut, T., (2018). Okul Müdürlerinin Kaynaştırma Eğitimine Yönelik Görüşleri. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, (),827-828.
- Doğan, M., Tizik, B., Törün, E., Bulut, T., Varol, F., Bahşi, M., (2018). Öğretmen Gözüyle Performans Değerlendirme Sistemi. 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, (),1337-1338.
- Bahşi, M., Balo, E.D., Varol, F., (2018). Kaynaştırma Uygulaması Yapan Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Problemlere Getirdikleri Çözüm Önerileri. 8 th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCHES, (),11-11.
- Varol, F., Ipek, S., (). Öğretmen Adaylarının Teknoloji Kavramına İlişkin İmgesel Algıları. 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (ICES/UEBK-2018), (),-.
- Varol, F., Ipek, S., Özdemir, O., (2015). ÖĞRETMEN YETİŞTİRMEDE ALTERNATİF DEĞERLENDİRME YÖNTEMLERİ: ÖZ-AKRAN-MENTOR. 3rd İnternational İnstructional Technologies and Teacher Education Symposium, (),-.
- Varol, F., (2015). INVESTIGATION OF CHANGE IN TEAM DYNAMICS OVER TIME: FROM F2F TO FACEBOOK SETTING. 3rd İnternational Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, (),-.
- Varol, F., Tulgar, N., (). Team Dynamics in Blended Courses. 2nd İnternational Instructional Technologies and Teacher Education, (),-.
- Varol, F., Türel, Y.K., (). Online professional development opportunity for kindergarten teachers. 6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Varol, F., (). Çevrimiçi uzaktan eğitimde öğretmen yeterlikleri. 1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
- Varol, F., (). Uzaktan Eğitimde Öğretmen Yeterlikleri. 1. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, (),-.
- Varol, F., Yıldırım, E., (2017). Yükseköğretimde Siberaylaklık Ders İçeriğinden Kaynaklanan Nedenler ve Çözümler. ICITS 2016, (),-.
- Varol, F., Yıldırım, E., (). Öğreten Öğrenen ve Siberaylaklık. I. International Distance Education Researches Conference (IDERC2016), (),-.
- Varol, F., Kandemir, M., (). Sınıf Öğretmenlerinin Teknoloji Özyeterliklerinin Belirlenmesi ile Teknolojiye Yönelik Tutumlarının Kirkpatrick Eğitim Değerlendirme Modeline Göre İncelenmesi. II. International Eurasian Educational Research Congress (EJER), (),-.
- Varol, F., Yıldırım, E., (2015). Cyberloafing in Higher Education Reasons and Solutions from Students Perspectives. 9th International Computer Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Varol, F., (2017). Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersinin Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkisi. 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, (),-.
- Bahşi, M., Balo, E.D., Varol, F., Turğut, Z., (2017). Kaynaştırma Uygulamasında Karşılaşılan Genel Sorunlar, Öğretmen Eğitim ve Yeterlilikleri ve Rehber Öğretmenlerin Rehberlik Araştırma Merkezleri İle Yaşadıkları Sorunlar. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, (),-.
- Bahşi, M., Balo, E.D., Varol, F., Şanverdi, N., Kabakulak, Ö., (2017). İlkokul Müdürlerinin Kaynaştırma Eğitiminde Yeterlilikleri, Aldıkları Eğitimler, Öğretim Materyalleri Ve Akran Etkileri Üzerine Bir Araştırma. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, (),-.
- Bahşi, M., Balo, E.D., Varol, F., Aktaş, E., Kaygusuz, G., (2017). Rehber Öğretmenlerin Kaynaştırma Uygulamalarında Aile İşbirliği, Öğretim Planı, Akran Etkileri ve Uygun Materyal Seçimlerine İlişkin Görüşleri. I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, (),-.
- Bahşi, M., Güreş, F., Varol, F., Gözler, A., (2017). Sınıf öğretmeni adaylarının toplama işlemine yönelik öz yeterlikleri. 16th International Primary Teacher Education Symposium, (),-.
- Varol, F., Polat, E., Tekin, A., (2017). Okul Öncesi ve BÖTE Bölümü Öğretmen Adaylarının Dijital Vatandaşlık Algıları. 11 th International Computer Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Varol, F., Doğan, Z., Kandemir, M., (). Geleceğin Öğretmenlerinin Teknolojik Özyeterlikleri ve Sosyal Medyanın Eğitim Amacıyla Kullanımına Yönelik Görüşleri. 8. International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Varol, F., , D.M., , D.C., (). Ortaöğretimdeki öğrencilerin e okul uygulamalarına ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi. VI. Uluslararası İleri Teknolojiler Sempozyumu, Fırat Üniversitesi, (),-.
- Varol, F., (). Preservice teachers attitudes toward computer use. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, (),-.
- Varol, F., (). Öğretmenlerin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Karşı Tutumları ve Kullanım Düzeyleri. 8. International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Varol, F., , F.D., , L.M., , B.C., (). Use of technology in public preschools and head start programs in the USA. 19th International Society for Information Technology & Teacher Education Conference, (),-.