- Özmen, B., Tepe, T., Tüzün, H., (2018). Üniversite Öğrencilerinin Programlana Sürecinde Kullandıkları Problem Çözme Stratejilerinin İncelenmesi. 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Özmen, B., Tepe, T., Tüzün, H., (2018). Üniversite Öğrencilerinin Öğrenilmiş Çaresizlikleri ve Problem Çözme Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. 12th International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Ekici, L., Tokluk, E., Özmen, B., Özdemir, O., (2017). Uzaktan Eğitimde Öğrenme Yönetim Sistemlerinin Kullanımı Açısından Öğretici Yeterlilikleri ve Rollerinin İncelenmesi. 11th International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Özmen, B., Usluel, Y., (2016). Oyun Programlama Sürecinde Hata Ayıklama Bir Yaz Kampı Deneyimi. 4th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, (),-.
- Tüzün, H., Özmen, B., Tepe, T., (2015). Yüz yüze verilen bir dersin uzaktan eğitim için tasarım süreci. 2nd International Eurasion Educational Research Congress, (),-.
- Yıldırım, N., Özmen, B., (2011). Video Paylaşım Sitelerinin Eğitsel Amaçlı Kullanımı. 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), (),1118-1123.
- Özmen, B., Varol, F., (2011). Uzman Aile ve Öğretmen Gözü İle Eğitim Yazılımları EYADES. 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), (),1048-1053.
- Atıcı, B., Özmen, B., (2011). Blog Kullanımının Sınıf Topluluğu Duygusuna Etkisi. International Educational Technology Conference 2011 (IETC), (),1408-1413.
- Özmen, B., Özer, S., Türel, Y.K., (2014). Problem Çözme Becerisinin Kazandırılmasında Eğitsel Oyunlar Bir Literatür Taraması. 8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, (),-.
- Özmen, B., Usluel, Y., Fatma, K.Ç., (2014). Araştırmalarda Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Öğrenme Öğretme Sürecine Entegrasyonu Konusunda Var Olan Durum ve Yönelimler. 2nd International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium (ITTES), (),322-333.