T.C. FIRAT ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ


Yabancı Dil :
ÜDS 77.5
Telefon :
0-424-23700 - 4817
Eposta :
,
Web Sitesi :
-
Adres :
-
Uzmanlık Alanı :



Doğum Yeri Samsun
Yabancı Dil ÜDS 77.5
Telefon 0-424-23700 - 4817
Eposta ,
Fax -
Web Sitesi -
Adres -
Uzmanlık Alanı
  • Lisans » 2007 Yılı mezunu

    Cumhuriyet Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilgisi Öğretmenliği
  • Yüksek Lisans » 2010 Yılı mezunu

    Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi
  • Doktora » 2017 Yılı mezunu

    Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi

Makaleler

Uluslararası
  1. Peşman, H., Arı, Ü., Baykara, O., (2019). Contributions of Inquiry-Based Hands-on Physics Activities to Turkish Elementary Science Teachers’ Subject Matter Knowledge. International Online Journal of Educational Sciences, 11(2),37-52.
Ulusal

Bildiriler

Uluslararası
  1. Peşman, H., Arı, Ü., (2019). Impact of context rich physics problems on candidate elementary science teachers’xx problem solving skills and motivation in physics. GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 CONFERENCE, (),-.
  2. Arı, Ü., Peşman, H., (2019). Evaluating context-based physics problems. GIREP-ICPE-EPEC-MPTL 2019 CONFERENCE, (),-.
  3. Arı, Ü., Peşman, H., Baykara, O., (2018). INVESTIGATION OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS’ ACHIEVEMENT AND MISCONCEPTIONS ON SIMPLE ELECTRIC CIRCUITS IN INQUIRY BASED TEACHING IN TERMSOF GENDER DIFFERENCES. 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES, (),-.
  4. Peşman, H., Arı, Ü., (2018). STUDENT SCIENCE TEACHERS’ SUBJECT MATTER KNOWLEDGE ON SIMPLE ELECTRIC CIRCUITS. 2ND INTERNATIONAL CONGRESS OF EURASIAN SOCIAL SCIENCES, (),-.
Ulusal
  1. Arı, Ü., Peşman, H., Baykara, O., (2017). Mekanik laboratuvarındaki geleneksel materyallerin sorgulamaya dayalı öğretime yönelik olarak kullanımı. 3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, (),-.
  2. Arı, Ü., Zorlu, Y., Çil, E., (2010). İlköğretim 7 Sınıf Öğrencilerinin Kuvvet ve Hareket Ünitesindeki Kavramları Anlama Düzeyleri. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, (),-.
  3. Arı, Ü., Baykara, O., (2010). Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Hakkındaki Görüşleri. IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, (),-.
  4. Yilgen, A., Arı, Ü., Baykara, O., (2012). Kuantum Öğrenme Modelinin Öğrencilerin Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisi. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, (),-.
  5. Yilgen, A., Arı, Ü., Baykara, O., (2012). Fen ve Teknoloji Öğretiminde Kullanılan Zihin Haritası Tekniğinin Öğrencilerin Kendi Kendine Öğrenme Becerilerine Etkisi. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, (),-.
  6. Arı, Ü., Aslan, F., Baykara, O., (2012). Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Eğitim Teknolojisi Standartları ile İlgili Özyeterliklerinin Belirlenmesi. 21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, (),-.