- Yaprakli, T.Ş., Kaçer, Z., Ünalan, M., (2018). Marka İlişki Kalitesi ve İlişkisel Normların Davranışsal Niyet Üzerindeki Etkisi. Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 22(4),2213-2236.
- Yaprakli, T.Ş., Korkmaz, G., Ünalan, M., (2018). Dağıtım kanallarında ilişki kalitesi ve ilişki sürekliliği. Yalova Sosyal Bilimler Dergisi, 8(17),128-155.
- Yaprakli, T.Ş., Askarbekova, M., Ünalan, M., (2018). Tatil satın alma kararlarını etkileyen unsurların incelenmesi: Türkiye - Kırgızistan karşılaştırması. Sosyal Bilimler Dergisi, (25),375-390.
- Yaprakli, T.Ş., Ünalan, M., (2016). İnsani Yardım Kuruluşlarının Marka İmajı ile Bu Kurumlara Olan Bağlılık ve Dini İlgilenimin Bağışta Bulunma Niyetine Etkisi. Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14(4),231-258.
- Erciş, A., Ünalan, M., (2017). Relationship among Big Five Personality Traits, Compulsive Buying and Variety Seeking. Journal of Management, Marketing and Logistics, 4(3),217-223.
- Yaprakli, T.Ş., Ünalan, M., (2017). Küresel Lojistik Performans Endeksi ve Türkiye’nin Son 10 Yıllık Lojistik Performansının Analizi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 31(3),589-608.
- Yaprakli, T.Ş., Ünalan, M., (2017). Lojistik Merkez Olabilmesi Açısından Erzurum’un SWOT Analizi İle Değerlendirilmesi. Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 31(3),677-700.
- Yapraklı, T.Ş., Ünalan, M., (2016). Karayolu Yolcu Taşımacılığında Hizmet Kalitesinin Ölçülmesi Ve Hizmet Kalitesinin Müşteri Sadakatine Etkisi Bir Uygulama. Erzincan Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 9(1),97-114.
- Ünalan, M., (2016). Veriyi Anlamak ve Pazarlamacıların Değişen Rolü. BRANDMAP, (),84-87.
- Ünalan, M., (2014). Kim Bir Numara Müşteriler. Harvard Business Review Türkiye, (),-.
- Ünalan, M., (2015). Postmodern Dönemde Tüketicilerin Anlam Arayışı ve Markalar. Harvard Business Review Türkiye, (),-.
- Ünalan, M., (2015). Rekabet Avantajı Olarak Marka ve Markanın Sürdürülebilirliği. Harvard Business Review Türkiye, (),-.
- Yaprakli, T.Ş., Absalan, a., Ünalan, M., (2017). THE RELATIONSHIP BETWEEN TIME ORIENTATION AND CONSUMER INNOVATIVENESS: THE CASE OF TURKEY AND IRAN. ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ, 10(22),209-222.
- Ünalan, M., (2017). Helal Gıda Ürünlerinde Pazarlama Karması Elemanları. Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, (19),102-113.
- Yaprakli, T.Ş., Çam, O., Ünalan, M., (2018). Satış gücü nitelikleri ve müşteri ilişkileri yönetiminin marka imajı üzerindeki etkisi. 4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu, (),108-120.
- Yaprakli, T.Ş., Kaçer, Z., Ünalan, M., (2018). Mobil alışveriş uygulamalarının kullanımını etkileyen faktörler ve bu faktörlerin memnuniyet ve kullanma niyeti üzerindeki etkisi. Global Business Research Congress 2018, (),306-310.
- Yaprakli, T.Ş., Hoş, B., Ünalan, M., (2018). Tüketici karar verme tarzları ile algılanan mahremiyetin online tekrar satın alma niyeti üzerindeki etkisi. IV. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, (),1680-1696.
- Yaprakli, T.Ş., Emine, N., Ünalan, M., (2018). Web sitesi kalitesi ve sosyal medya yönetiminin memnuniyet üzerindeki etkisi: Atatürk Üniversitesi örneği. IV. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, (),1854-1873.
- Yaprakli, T.Ş., Absalan, A., Ünalan, M., Shiekhi, M., (2018). The role of human dimension in managing research-based organizations. The 2nd Conference on Management Business, (),1-7.
- Yapraklı, T.Ş., Ünalan, M., (2016). Lojistik Merkez Olabilmesi Açısından Erzurum un SWOT Analizi ile Değerlendirilmesi. 2. Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, (),-.
- Yapraklı, T.Ş., Ünalan, M., (2016). Küresel Lojistik Performans Endeksi ve Türkiye nin Son 10 Yıllık Lojistik Performansının Analizi. 2. Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, (),-.
- Erciş, A., Ünalan, M., (2016). Innovation: A Comparative Case Study of Turkey and South Korea. 12th International Strategic Management, (),-.
- Erciş, A., Ünalan, M., (2017). Relationship among big five personality traits, compulsive buying and variety seeking. 2nd World Conference on Technology, Innovation and Entrepreneurship, (),28-28.
- Yaprakli, T.Ş., Hoş, B., Ünalan, M., (2018). Alışveriş merkezinin algılanan ortamı ile insan ve mekan kalabalığının memnuniyet üzerindeki etkisi. IV. Uluslararası Mesleki ve Teknik Bilimler Kongresi, (),1667-1679.