T.C. FIRAT ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ


Yabancı Dil :
İngilizce
Telefon :
424-2370000 - 4847
Eposta :
,
Fax :
-
Web Sitesi :
-
Adres :
Eğitim Fakültesi B Blok, 201
Uzmanlık Alanı :
Görsel programlama dili, temel bilgi teknolojileri


Doğum Yeri Elazığ
Yabancı Dil İngilizce
Telefon 424-2370000 - 4847
Eposta ,
Fax -
Web Sitesi -
Adres Eğitim Fakültesi B Blok, 201
Uzmanlık Alanı Görsel programlama dili, temel bilgi teknolojileri
  • Lisans » 2013 Yılı mezunu

    F.Ü. Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü
  • Yüksek Lisans » 2015 Yılı mezunu

    F.Ü. Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi ABD

    Yüksek Lisans Tezi;

    İlkokul 2. Sınıflarda LEGO MORETOMATH Eğitsel Aracının Matematikte Problem Çözme, Akıcılık, Anlama ve Akıl Yürütme Becerilerine Etkisi: Bir Vaka İncelemesi-The Effects of the Use of Lego MoretoMath Instructional Tool on the 2nd Graders’ Math Problem Solving, Fluency, Understanding and Reasoning Skills: The Case Study
  • Doktora » Yılı mezunu

    Atatürk Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi ABD

Yabancı Dil: İngilizce IELTS Speaking: 6.5 Reading: 6.0 Listening: 5.5 Writing:5.5 Overall: 6.0 YDS Sonbahar 2013: 82.50 TOEFL: 80

  • 1 Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

    Araştırma Görevlisi » Ocak 2014 tarihinden itibaren.
  • 2 Eğitim Fakültesi Bayan Voleybol Takımı Antrenörlüğü

    Koordinatör » 2014-09-30 ile 2015-06-14 tarihleri arasında.
  • 3 Eğitim Fakültesi Bayan Voleybol Takımı Antrenörlüğü

    Koordinatör » 2015-10-20 ile tarihleri arasında.
  • 4 Eğitim Fakültesi Dekanlığı Etkinlik Komisyonu

    Kurul Üyesi » 2017-09-01 tarihinden itibaren.

Makaleler

Uluslararası
Ulusal

Bildiriler

Uluslararası
  1. Kübra, t., Gamze, s., Kazez, H., Genç, Z., (2015). BÖTE öğrencilerinin Seçmeli Ders seçimini etkileyen faktörlerin incelenmesi. ICITS 2015, (),460-467.
  2. Kazez, H., Genç, Z., (2015). Eğitimde Lego ve robotik kullanımına ilişkin araştırmaların eğilimleri Bir doküman analizi. ICITS 2015, (),-.
  3. Kazez, H., Genç, Z., (2015). İlkokul matematik öğretiminde yeni bir yaklaşım lego moretometh. ITTES 2015, (),-.
  4. Kazez, H., Genç, Z., Gül, a., (2014). Understanding the Usability of Scratch According to CEIT Students Feedback. ICITS 2014, (),-.
  5. Fidan, A., , K.H., , G.Z., (2013). Mobil Yaşam Akıllı Telefonlar ve Mobil Trendler. 7th International Computer and Instructional Technologies Symposium, (),-.
  6. Kazez, H., Bahçeci, F., (2015). Böte Bölümü Öğretmen Adaylarının EDMODO Kullanımına Dair Görüşlerinin İncelenmesi. ITTES 2015, (),-.
  7. Kazez, H., Genç, Z., (2015). Bilgisayar oyunlarından ne bekliyoruz Öğrencilerin bilgisayar oyunu oynama nedenleri ve oyunlardan beklentileri. ICITS 2015, (),452-459.
Ulusal
  1. Kazez, H., Merve, k., Songül, ç., Fatma, k., Genç, Z., (2015). Fırat Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sisteminin Kullanılabilirliği Nitel Analiz. Akademik Bilişim 2015, (),-.

Projeler

  1. Lego ile İlkokul Çocukları Matematik Öğreniyor:Lego M2M (MoretoMath), 25.04.2016-25.01.2017