T.C. FIRAT ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ


Yabancı Dil :
İngilizce
Telefon :
0-424-23700 - 4844
Eposta :
Web Sitesi :
-
Adres :
-
Uzmanlık Alanı :



Doğum Yeri Elazığ
Yabancı Dil İngilizce
Telefon 0-424-23700 - 4844
Eposta
Fax -
Web Sitesi -
Adres -
Uzmanlık Alanı
  • Lisans » 2010 Yılı mezunu

    Fırat Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, İlköğretim Matematik Öğretmenliği
  • Yüksek Lisans » 2013 Yılı mezunu

    Fırat Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı
  • Doktora » 2018 Yılı mezunu

    İnönü Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi Anabilim Dalı

Makaleler

Uluslararası
  1. Kükey, E., Aslaner, R., (2017). Matematik Öğretmen Adaylarının, İyi Bir Matematik Öğretmeninin NasılOlması Gerektiğine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesiExamination of the Views of Sophomore Pre-Service Mathematics Teachers on the Qualifications of A Good Mathematics Teacher. International e-Journal of Educational Studies (IEJES), 1(2),1-11.
Ulusal
  1. Kükey, E., Tutak, T., (2019). 4. Sınıf Matematik Öğretmen Adaylarının, İyi Bir MatematikÖğretmeninin Özelliklerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi. Turkish Journal of Educational Studies, 6(1),18-32.

Bildiriler

Uluslararası
  1. Tutak, T., Kükey, E., Ekinci, N., (2017). The Review on The Primary Education Math Teaching Candidates’xx Views about The Course of Special Teaching Methods. ICMME-2017, (),957-958.
  2. Genç, Z., Kükey, E., Kazez, H., (2017). Matematik Öğretiminde Lego Tuğlaları Ve Moretomath Yazılımı Kullanımına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Deneyimleri. ICITS 2017, (),-.
  3. Tutak, T., Gün, Z., Kükey, E., Kılıçarslan, S., (2012). Situation of a School at Inclusive Education. IV. International Congress of Educational Research, (),-.
  4. Tutak, T., Gün, Z., Kükey, E., Kılıçarslan, S., (2013). The Level of Competence of Teachers Who Were Teachıng Inclusıve Student. V. International Congress of Educational Research, (),-.
  5. Tutak, T., Kılıçarslan, S., Kükey, E., Gün, Z., (2013). Middle School The 7th Grade Students’ Determination To Their Levels of Sufficiency About Angles in Triangle. V. International Congress of Educational Research, (),-.
  6. Tutak, T., Kükey, E., Iç, Ü., Kılıçarslan, S., (2013). Middle School The 6th, 7th And 8th Grade Students’xx Views About Mathematics Lessons. V. International Congress of Educational Research, (),-.
  7. Tutak, T., Zengin, Ş., Kükey, E., Iç, Ü., (2013). Middle School The 5th Grade Students’xx Views About Their Mathematics Teachers. V. International Congress of Educational Research, (),-.
  8. Tutak, T., Kükey, E., (2013). A Study On The Operational And Conceptional Mistakes Of Secondary School 7th Grade Students In The Subject Of Ratio And Proportion. International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education, (),-.
  9. Tutak, T., Kükey, E., (2013). Teachers’ Ideas On The Reasons Why Secondary School Students Don’t Understand Mathematics. International Perspectives on New Aspects of Learning in Teacher Education, (),-.
  10. Tutak, T., Fırat, S., Kükey, E., (2014). Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımına Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi. International Eurasian Educational Research Congress, (),-.
  11. Gün, Z., Kükey, E., (2014). Gündelik Matematik Üzerine: Eksi Sonsuzdan Gelen Matematik. International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, (),-.
  12. Kükey, E., Kükey, H., (2018). Matematik öğretmen adaylarının, matematik etkinliklerindeki sanata yönelik metaforik algıları. International Symposium and Exhibition on Arts Aestethics, (),-.
  13. Kükey, E., Aslaner, R., (2017). Examination of The Views of Sophomore Pre-Service Mathematics Teachers on The Qualifications of A Good Mathematics Teacher. ICMME-2017, (),-.
Ulusal
  1. Tutak, T., Kaya, F., Kükey, E., Kılıçarslan, S., (2012). Koordinat Düzleminde Yansıma ve Öteleme Konusunun Web Tabanlı Eğitim Yöntemi Kullanılarak Öğretimi. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, (),-.
  2. Tutak, T., Kükey, E., Zengin, Ş., Gün, Z., (2012). İlköğretim 8. Sınıf Permütasyon ve Olasılık Konularının Kavranmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, (),-.
  3. Tutak, T., Kaya, F., Kükey, E., Gün, Z., (2012). Bu Benim Eserim Proje Çalışmasına Matematik Alanından Katılan Öğrencilere Yönelik Öğretmen Görüşleri. X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, (),-.
  4. Kükey, E., Aydoğdu, M., Aşıcı, F., (2012). İlköğretim 8. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Dönüşüm Geometrisi Konusu Kapsamında İncelenmesi,. 11. Matematik Sempozyumu, (),-.
  5. Tutak, T., Kükey, E., Gün, Z., (2014). Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi. 11, Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, (),-.
  6. Aydoğdu, M., Kükey, E., (2013). Türkıye’de Matematik Eğitimi Alanında Yapılmış Lisansüstü Çalışmaların İncelenmesi: 2008-2012. 12. Matematik Sempozyumu, (),-.

Hakemlikler

  1. Uluslararası, Dergi, İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 1