T.C. FIRAT ÜNİVERSİTESİ

AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ


Dr. Öğr. Üyesi Emrah AYDEMİR

Yabancı Dil :
İngilizce
Telefon :
-
Eposta :
Fax :
-
Adres :
-
Uzmanlık Alanı :
Public Diplomacy, Soft Power, European Union

Doğum Yeri İstanbul
Yabancı Dil İngilizce
Telefon -
Eposta
Fax -
Web Sitesi www.emrahaydemir.com.tr
Adres -
Uzmanlık Alanı Public Diplomacy, Soft Power, European Union
  • Lisans » 2008 Yılı mezunu

    Public Relations and Advertising at Faculty of Communication, Istanbul University
  • Yüksek Lisans » Yılı mezunu

    European Union at Faculty of Law, Istanbul University
  • Doktora » 2015 Yılı mezunu

    Journalism at Faculty of Communication, Istanbul University
  • Doçentlik » 2020

    Gazetecilik ve Medya Çalışmaları
  • 1 The State University of New York

    Research Assistant » Ağustos 2014 tarihinden itibaren.
  • 2 Abdullah Gül Üniversitesi

    » Kasım 2011 ile Şubat 2013 tarihleri arasında.
  • 3 Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Erasmus Programı

    Koordinatör » Ocak 2009 ile Temmuz 2010 tarihleri arasında.
  • 4 Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Farabi Değişim Programı

    Koordinatör » Nisan 2009 ile Temmuz 2010 tarihleri arasında.
  • 5 Gazetecilik Bölümü Erasmus Prorgamı

    Koordinatör » Mart 2014 ile Temmuz 2014 tarihleri arasında.
  • 6 Gazetecilik Bölümü Farabi Değişim Programı

    Koordinatör » Mart 2014 ile Temmuz 2014 tarihleri arasında.
  • 7 Basın Ekonomisi ve İşletmesi

    Ana Bilim Dalı Başkanı » 2016-03-09 tarihinden itibaren.

Kitaplar

  1. Aydemir, E., , KAMU DİPLOMASİSİ: Ülkeler - Avrupa Birliği - Kurumlar - Uygulamalar, Kalkedon, 2018, 314, 978-605-7942-01-2.
  2. Aydemir, E., , Dış Politikada Yumuşak Güç ve Medya, Kalkedon, 2016, 477, 978-605-4979-56-1.
  3. Aydemir, E., , Siyasal İletişimin Dijital Dönüşümü, Literatürkacademia, 2019, 359, 978-605337-241-7.
  4. Aydemir, E., , Kamu Diplomasisinde Yeni Yönelimler, Literatürkacademia, 2019, 360, 978-605337219-6.
  5. Aydemir, E., , Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 2, Gece Kitaplığı Yayınevi, 2018, 306, 978-605-288-608-3.
  6. Aydemir, E., , Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Akademik Çalışmalar 1, Gece Kitaplığı Yayınevi, 2018, 582, 978-605-288-607-6.
  7. Aydemir, E., , Halkla İlişkilere Giriş, Eğitim Yayınevi, 2012, 188, 978-605-4392-91-9.
  8. Aydemir, E., , Genel, Teknik ve Etkili İletişim, Nobel, 2014, , 948-605-133-896-5.
  9. Aydemir, E., , Siyasal İletişimi Yeniden Okumak: Seçim Kampanyalarında Postmodern Bir Yaklaşım, Üçdal, 2013, 158, 978-605-5317-02-7.

Makaleler

Uluslararası
  1. Aydemir, E., (2018). The Third World in the Public Diplomacy of the United Nations. International Journal of Multipdisciplinary Thought, 7(02),185-190.
  2. Aydemir, E., Hong, J., (2015). Public and Private Broadcast Media in Turkey: Developments and Controversies. Radio Television Hong Kong (RTHK), (),-.
  3. Aydemir, E., Hong, J., (2015). Turkish Social Media and Its Impact on Democratization. Radio Television Hong Kong (RTHK), (),-.
  4. Aydemir, E., (2015). The Effect of The Relationship Between Social Responsibility and Confidence on Corporate Reputation. NIDA Journal of Language and Communication, 20(24),1-24.
  5. Aydemir, E., (2017). Use of Hollywood as a Soft Power Tool in Foreign Policy. International Journal of Humanities and Social Science Invention, 6(11),79-83.
Ulusal
  1. Aydemir, E., (2019). Çin’in Küresel Bir Yumuşak Güç Hareketi: CGTN’nin İncelenmesi. AVRASYA Uluslararası Araştırmalar Dergisi, 7(19),260-275.
  2. Aydemir, E., (2018). Birleşmiş Milletler Kamu Diplomasisi ve Üçüncü Dünya. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7(2),583-601.
  3. Aydemir, E., (2018). NATO Operasyonları ve Kamu Diplomasisi. İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi, 7(2),1406-1422.
  4. Aydemir, E., (2018). Soft Power of the European Union: a Focus Group Study on the Influence of Fundamental Values in Turkey. Turkish Studies, 13(3),127-136.
  5. Aydemir, E., (2018). The Role of Radio Free Europe in the Iron Curtain Countries: 1956 Poznań Uprising and the 1956 Hungarian Uprising. International Journal of Euroasian Researches, 6(15),349-358.
  6. Aydemir, E., (2013). Yaratıcı Rekabette Kurum İçi İletişim. FORTUNE, (),-.
  7. Aydemir, E., (2013). Kurumsal İletişimin Geleceği: Kurumsal İtibar. FORTUNE, (),-.

Bildiriler

Uluslararası
  1. Aydemir, E., (2016). Use of Hollywood as a Soft Power Tool in Foreign Policy Strategy of the United States of America. AICILS 2016, Oxford University / England, (),-.
  2. Aydemir, E., (). The Third World in the Public Diplomacy of the United Nations. the Annual Multidisciplinary Conference, Harvard University / USA, (),-.
  3. Aydemir, E., (2017). Examination on the “Civil Society Dialogue Program” as a Public Diplomacy Implementation between EU and Turkey. International Conference on Multidisciplinary Research in Development of Social Sciences Research, Osaka/Japan, (),-.
  4. Aydemir, E., (2018). Public Diplomacy in the NATO’s Operations and Strategic Concepts. ASEAD International Symposium on Social Sciences, Antalya / Turkey, (),1-1.
  5. Aydemir, E., (2018). Cultural Diplomacy and British Council. The International Symposium Of Economy, Politics and Administration, Diyarbakır / Turkey, (),226-229.
  6. Aydemir, E., (2018). Komünizmle Savaşta Radio Free Europe / Radio Liberty. Zeugma I. Uluslararası Multidisipliner Çalışmalar Kongresi, Gaziantep / Türkiye, (),-.
  7. Aydemir, E., Şeker, M., Arslan, m., (2013). Modern Yönetim Tekniklerinin Kamu Yönetiminde Halkla İlişkilerle Birlikte Uygulanması. Dedicated to the 90th Anniversary of the National Leader of Azerbaijan, Heydar Aliyev, International Scientific Conference Of Young Researchers, Baku / Azerbaijan, (),115-116.
  8. Aydemir, E., Aydemir, E., (2014). The Effect of Technical Director’s Leadership on The Motivation of Team. International Conference on Management, Leadership and Governance ICMLG, Boston / USA, (),-.
  9. Aydemir, E., (). The Relationship Between Social Responsibility and Trust In The Process of Corporate Reputation. The 5th International Conference on Language and Communication, Bangkok / Thailand, (),-.
  10. Aydemir, E., Şeker, M., (2013). Hospital Managers’ Sense Of Corporate Reputation and The Interaction Between Corporate Reputation Practices and Organizational Culture: A Example The Central Anatolian Region Of Turkey. 11th Annual International Conference on Management, Athens / Greece, (),-.
Ulusal
  1. Çelebi, E., Aydemir, E., Çalışoğlu, S., Gündaş, M., (2014). Televizyon Reklamlarının Çocukların Davranışsal Değişikliği Üzerine Olumsuz Etkileri. T.C. Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı İşbirliğiyle 1. Disiplinlerarası Çocuk ve Kadın Sempozyumu İstanbul / Türkiye, (),-.

Üyelikler

  1. Uluslararası Gazeteciler ve Televizyoncular Federasyonu
  2. Uluslararası Sosyal Bilimler Dergisi
  3. Elazığspor Kulübü

Hakemlikler

  1. Uluslararası, Dergi, Medeniyet Araştırmaları Dergisi, 1